sreda, 6. junij 2007

Spanje – koliko, zakaj in čemu?

Včeraj smo v agenciji (moram povedat, da smo res dober team) imeli prav zanimivo debato. Okej, pravzaprav sem izkoristil kreativno vzdušje in v duhu dobre volje provociral ostale. V tem sem pač dober. In, kot boste na koncu ugotovili je bila tema in ugotovitve kar malo tako tako.

In v čem je bil keč. Ugotovili smo, da recimo, jaz – ker sem pač takšen kot sem – spim v povprečju 2-2.5 ure dnevno manj kot ostali (to sem pač natreniral skozi leta). Potem so ugotovili, kaj to pomeni v tednu dni, pa kaj v mesecu dni in se nekako priromali do podatka (ki seveda ni znanstveno preverjen), da ostali spijo povprečno 30 dni preko moje merce?! Ekola, pa smo se udarli; enim se je to zdelo bedasto, drugim sicer zanimivo, pa še vedno precej brez smisla, drugi (a ne, Ana) pa so se celo malce zamislili. Seveda je vsa stvar na precej trhlih nogah, ker pač nekomu spanec pomeni več, drugemu manj, eni v tem času sanjajo bolj intezivno, drugi precej nič. Jasno, gre tudi za počitek. In tudi sposobnost, da cele noči preživiš pred računalnikom. Za 15 evrov ti provajderji omogočajo, da surfaš po svetu brez ovir. Drži pa, noči so pač strašansko dolge in nekak jih je treba prevedrit ali pa prespat. Zanalašč je tako dolga, samo zato, da se lahko sprašujemo in potem počnemo čuda stvari.

Konec koncev, koga pa sploh briga kako, koliko in zakaj drugi spijo. Spite koliko vam pač paše, prespite deževne dneve, nikoli nočne telovadbe in bodite vseskozi raje manj pespani in precej budni. Končano, konec, fine, the end!

p.s. Enkrat naslednjič pa o tem kako je švedska Ikea preučila spalne navade, hm, pravzaprav posteljne (koliko, kako in kaj vse počnejo tam gori) predstavniki različnih kultur. Prav zanimivo. Vse to, tudi zato, da zlezejo potrošnikom pod kožo!?

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Raznolikost rules :-) Sicer je bilo to rahlo moteče pretekli mesec preživet v Peruju (sekam ven iz skupine po najmanjši potrebi po spanju), je bilo pa zato več časa za urejanje misli in ponovni sprehod skozi fotografije tvoje in Igorjeve knjige, ki jo ima Emiljo, na častnem mestu v svojem hospedaje in ki te, kljub temu, da sem mu v svoji špangleščini povedala, da si kljub skupnem "eslovenskem" poreklu, žal nisva znana, seveda pozdravlja :-)

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

Peru, spanje, izkušnja, "mandarina, mandarina..." in vse ostalo, ja, tam se je meni kar precej spalo, pa preprosto ni bilo časa in sem vandral naokrog, kadar pa sem si zaželel miru pa sem užival pri Emiluju, ki je naredil res vse, da je bilo luštno in veselo. Suzana, hvala za pozdrave in če Emilija srečaš pred menoj (hm, mislim, da me nekaj spet vleče v Peru), potem ga toplo objemi in ga pozdravi. Res fejst dec, tale Emilijo s svojo družino.

Anonimni pravi ...

Velja. Tud mene zna kaj kmalu spet nekaj tja zvabit.

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

Odlicno in vsekakor vedno vredno ponovnega obiska. Kam pa te bo odneslo? Ponovno v Kordiljero, hm, saj ste najbrz plezali tam naokrog? Poslji mi plis na mejl kaksne fajn slikce, pa jasno, fotko od Emilijota, ce jo imas. matejmej@gmail.com