sobota, 2. junij 2007

4x okrog zemlje kao poštar

Pred nekaj dnevi sem se znašel v sila smešni situaciji. Še prej – predvsem, za boljše razumevanje – moram odskočiti dva tedna nazaj. Po petih letih intezivnega dela mi je zatajil mac powerbook – napaka by me. Pa sem tako cela dve tedna bluzu in čakal na odgovor serviserja, ki je pristal na koti; 700 EUR za popravilo*. Jasno, too much! Kar je preveč, je pa čisto preč in sem kar na hitro nabasal novega Macbook-a, v dobri veri, da čimprej pridem do podatkov in še posebej željno do vseh 1000 in 1000 mejlov.

Pa sem spet bluzu cel dopoldan v oficu in se ukvarjal, kako in na kakšen način naj potegnem v program stare mejle in jasno, repenčil. Pa sem se odločil, da mejle preprosto razpošljem tako, da jih bom kar raznosil;

hand delivere all my e-mails

In sem se tako vprašal, koliko časa bi mi to pravzaprav vzelo?! Dnevno pokasiram kakšnih 20-35 mailov in jih oddam preko spleta še kakšen ducat več. Pač, odvisno od dneva v tednu, projektov in jasno praznikov. In sem tako prišel do številke; da bi na četrtek, torej, dva dni nazaj, zaokrožil zemljo kar štirikrat (4x 40.000km), če bi hotel dostaviti vse mejle kot poštar. Okej, če odstranim vse internešenel, potem bi to šlo nekoliko hitreje, pa še vedno tam okoli nekaj 1000 kilometrov. Da ne omenim čas?!, ki bi ga porabil za to.

Že sama misel o ideji me je izčrpala in sem se po zdravi pameti udal. Je pa zanimivo, kako zares elektronska pošta dandanes olajša komunikacijo in kako zares zbližuje, okej, tudi precej zares oddaljuje - vse se lahko uredi povsem brez osebnega stika. Čisto na koncu pravzaprav ugotoviš, da si takole na oko, svetovljan, ker dnevno prepotuješ kar precej sveta - aka by thinking & via e-mails .

* kupim rabljen logic board 400MHZ/533MHZ for powerbook


Ni komentarjev: