ponedeljek, 8. december 2008

Brata Coen res Huda sta Carja

Okej, tokrat spet ne morem zamolčat, da sta brata Coen zares carja. Samo v zadnjih dveh letih sta me dvakrat hudo podkurla s povsem presežnim filmom. Vsakokrat, ko stopim iz kinodvorane si zastavim tisto, češ, kaj pa je na njunem platnu tako nekaj posebnega, da te odnese, navduši, podžge, napolni... In, vsakokrat ugotovim, da so to hudo izdelane karakterne vloge igralcev. Ethan in Joel Coen preprosto znata iz igralcev potegnit maksimum, jih navdušit, motivirat in nasploh sta polna filinga. Pravijo, da sta pri zadnjem pisanju scenarija, le tega pisala v stilu, da sta v vloge na papirju postavila povsem taprave igralce.

V zadnjem filmu Burn After Reading, ki se trenutno predvaja v kinematografih jima je uspel zares VELIK MET. Iz take prežvečene teme, kot je CIA, pa razna špijunaža v stilu nekdo me opazuje, pa vsakdanji problemi vsakdanje ženske, pa prešuštvo sta potegnila vse presežno in navdušila. Če pogledamo samo zvezdnega Breda Pitta, kako je naštudiral aerobic tipa in kako ga je šele odigral, potem ti je vse jasno. Da ne omenjam še ostalih.

Bravo, bravisimo in naj se nadaljuje!

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Podpišem! Moja favorita sta filma O Brother, Where Art Thou? in Frago. Juhej!

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

Vsi smo za dobre filme in vsak se enkrat razneži :)

Anonimni pravi ...

Tudi mene sta navdušila. To je bil moj prvi Coen film, nameravam pa čimprej pogledati še vse ostale :)

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

Cimprej!!! Ne bo ti zal...

matjaž pravi ...

Hura! Javila se je Nika - kje je pa njen blogovski komentar o, recimo, bratih Coen?

matjaž pravi ...

Evo, šel pogledat in - jasno, da sem prišel domov ves zadovoljen. Hudi carji so tudi vsi igralci, vključno s tipoma iz CIE v zadnji sceni ("smo se kaj naučili? kaj lahko potegnemo iz tega? pojma nimam...") Matej, hvala za reklamo. Po moje bi šel drugače ta film mimo mene... škoda bi bilo.

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

Lepo, da te je film navdusil. Zdej pa akcija in skok do naslednjega by Coen brothers :)

matjaž pravi ...

tiste roparje alias đezerje (ubijalci stare gospe al nekaj takega) sem že gledal, vendar me imena igralcev predvsem pa režiserja nikoli niso zanimala. Imaš kakšen DVD na to temo?

Matej Mejovsek / tnord pravi ...

ej, Matjaz, pejt nazaj v kino pa vrz uc na Rokenrolerja, Hud film by Guy Ritchie - ex Madonna tip - in zares dobro dogajanje, scenarij, Hudo, da dol pades, Priporocam!!!