četrtek, 14. oktober 2010

Kdo to mene nateguje s himno potrošnikom?!

"Prav imate, vse se da. Ponosni smo, da vas lahko razvajamo." Ja, nekako tako se konča zadnji reklamni dosežek našega prvega in najbližjega Soseda, ki nas sili v skušnjavo - Verjeti! Vse se da; celo ribiču na čolnu se preprosto zabrusi, da so njegove ribe, češ, nič niso sveže, saj je jasno, pri Sosedu pa so. In temu je potrebno verjeti. Vprašanje, ki si ga postavlja vaš Sosed je namreč sledeče; Kako nategniti potrošnika, da verjame v to, kar Sosed hoče? Še najlažje je to narediti tako, da rezerviraš 500k eurske sitnice in laž tako serviraš in ponavljaš vsak dan, tako dolgo, da se prime. Da ljudje verjamejo! Jasno, do konca oktobra bo pol slovencev laži res verjelo in govorilo se bo, kao, da slovenski ribiči prodjajo bučke od sveže ribe: "Ne, vi predaleč ste, zame sploh to ni to, To je od včeraj, lahko bi sveže bolj bilo! Rada bi novo!" Potem bomo k Sosedu še toliko raje hodili.



p.s. Še sama sreča, da so pri Sosedu tudi luštne prodajalke in se tako splača it kdaj k njim pogledat, pa obvezno sveže ribe kupit.

2 komentarja:

Mitja pravi ...

Mislim, da si zgrešil point reklame. Še tako težki in zahtevni so v Mercatorju zadovoljni in veseli.

Kakor pa jih spremljam zadnje čase, so šli v re-branding in segmentacijo kupcev. Niso najcenejši, ampak zahtevne zadovoljijo.

Anonimni pravi ...

Kdo ve kako je naslov tej pesmi?